Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin (IOC) resmi “E-Ticaret Hizmetleri Partneri” olduğunu geçtiğimiz aralık ayında duyurmuştu. Böylece şirket, IOC’nin ilk Türk partneri olmuştu. Trendyol’un ürettiği Olimpiyat Koleksiyonu da bu partnerliğe ek olarak yapılan işbirliği kapsamında hazırlandı. Anadolu’da üretilen koleksiyon; t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşuyor. Ürünler Türkiye’de Trendyolmilla uygulaması üzerinden; Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da ise Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa sunuldu. Sporseverler ayrıca Lozan’da bulunan Olimpiyat Müzesi’nden, IOC’nin resmi global satış platformu olan shop.olympics.com’dan, olimpiyat oyunlarının şehri Paris’te bulunan uluslararası olimpik megastoredan da koleksiyon ürünlerine erişebilecek. Olimpiyat Koleksiyonu, milli sporcuların rol aldığı bir reklam filmiyle tanıtılıyor. Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda ülkemizi temsil edecek olan milli voleybolcu İlkin Aydın, milli tekvandocu Nafia Kuş ve milli jimnastikçi Ferhat Arıcan, reklam filminde oynuyorlar.
Related Posts
Bitcoin Fiyatı Yüzde 10 Değer Kaybetti
Kripto para dünyasında çalkantı yaşanmaya devam ediyor. Bitcoin, sadece birkaç saat içerisinde yüzde 10’a yakın değer kaybetti ve fiyatı 62 bin dolara kadar düştü. Analiz firmaları artan volatiliteye ve aşağı yönlü riske işaret ediyor. Diğer popüler kripto paralar da değer kaybetti.
Filistin’in BM’ye tam üyeliği BMGK’de oylamaya sunulacak
Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi’nde (BMGK) Filistin’in BM’ye tam üyeliğine ilişkin karar tasarısı oylanacak.
Türkiye’deki banka kartlarının sayısı nüfusun 5 katına çıktı
Koronavirüs salgını sonrasında kartlı ödeme yapıyoruz. Türkiye’de 406,7 milyon adetle nüfustan 5 kat fazla kart kullanılıyor. Mart ayında ülkece 1,45 milyar kez ve toplamda 1 trilyon 181,4 milyar liralık kart kullandık.